اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حال و هوای اصفهان در اولین روز ممنوعیت تردد خودروها+تصاویر و فیلم‌

خبرنگاران فارس در سطح شهر و استان اصفهان از آخرین وضعیت این مناطق در اولین روز ممنوعیت تردد خودروها خبر می‌دهند.

حال و هوای اصفهان در اولین روز ممنوعیت تردد خودروها+تصاویر و فیلم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اعلام ممنوعیت تردد در روزهای 12 و 13 فروردین‌ ماه در استان اصفهان، از آغازین لحظات صبح روز دوازدهم فروردین، این موضوع به شکل جدی در استان حالت عملیاتی به خود گرفت و کلیه عبور و مرور خودروها در استان به غیر از موارد استثنا ممنوع شد.

گزارش میدانی خبرنگاران فارس از دقایق آغازین صبح روز سه‌شنبه در سطح شهر اصفهان و سایر نقاط استان بیانگر این موضوع است که ترددها در سطح شهرهای استان تقریبا به صفر رسیده است.


از دقایق اولیه صبح امروز، نیروهای انتظامی رفته رفته خود را به مکان‌هایی که پیش از این قرار بود مستقر شوند، رساندند و در آنجا برای کنترل عبور و مرور مستقر شدند؛ پیش از این غلامی، معاون عمرانی استاندار اصفهان خبر از استقرار 200 اکیپ پلیس برای کنترل رفت و آمد در استان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فرودین داده بود.

با گذر زمان و رسیدن به ساعاتی میانی صبح امروز انتظار می‌رفت که تردد در خیابان‌ها افزایش پیدا کند؛ اما با رعایت مناسب مردم و همچنین کنترل سخت‌گیرانه پلیس این موضوع انجام نشد و خیابان‌های اصفهان خلوتی بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کردند.

در خیابان کاوه که مردم اصفهان همواره آن را با ترافیک سنگین آن به یاد دارد، تردد تقریبا به صفر رسیده بود و تنها برخی از خودروهایی که به دلیل مجوزهای اعطایی از سوی فرمانداری اصفهان مانند تیم‌های پزشکی، خبرنگاران، تیم‌های نظامی و انتظامی، تیم‌های حمل مواد غذایی و ... اجازه عبور و مرور داشتند.

تقریبا در تمامی چهارراه‌های مهم شهر اصفهان تیم‌های پلیس مستقر بودند و تمامی خودروهای عبوری را متوقف کرده و از آنان گواهی تردد درخواست می‌کردند؛ خودروهایی که این گواهی را نداشتند بلافاصله توسط تیم‌های پلیس اعمال قانون شده و خودروی آنان توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شد؛ پیش از این معاون عمرانی استاندار اصفهان از فعالیت 50 جرثقیل در شهر اصفهان برای جابجایی خودروهای متخلف خبرداده بود.

در مرکز شهر اصفهان و حوالی میدان قدس که جزو پرترددترین نقاط شهر اصفهان نیز محسوب می‌شود، در ساعت 11 صبح تردد نزدیک صفر بود و خودروهای امدادی و خدماتی در آن محدوده حرکت می‌کردند؛ خیابان‌های سروش و پل بزرگمهر نیز خلوت‌ترین روزهای خود را امروز سپری کردند.

با نزدیک شدن به محدوده رودخانه زاینده‌رود و اطراف پل‌های تاریخی اصفهان، تعداد کمی از افراد در محدوده رودخانه مشاهده شدند که با دوچرخه یا پیاده در اطراف محوطه در حال عبور بودند؛ البته روز گذشته اعلام شده بود که عبور و مرور دوچرخه و موتورسیکلت بلامانع است.

در محدوده میدان انقلاب و چهارباغ عباسی و خواجو و خیابان کمال اسماعیل و بلوار آئینه‌خانه نیز تردد به کمترین میزان خود رسیده و عبور و مرور با سخت‌گیری‌های نیروهای انتظامی و نظامی همراه است.

در خیابان‌ سجاد و گلزار شهدای اصفهان نیز با رسیدن به ظهر تردد تقریبا وجود ندارد و عبور و مرور در کمترین حالت خود قرار دارد؛ در میدان آزادی نیز خلوت‌ترین روزهای این میدان در حال ثبت است؛ البته عبور خودروهای امدادی در سطح شهر اصفهان برای خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام است.

اتوبان‌های اصفهان نیز عاری از تردد هرگونه خودرو در روز دوازدهم فروردین ماه بود و هیچگونه ترددی در آن انجام نمی‌شود.

در شهرستان‌های استان نیز ترددها ممنوع شده است و فرمانداری‌های این شهرستان‌ها نیز از هرگونه رفت و آمد ممانعت به عمل آورده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۳۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول